اتحادیه صنف سیستمهای مخابراتی والکترونیک قزوین و رسته های وابسته

تا می توانی به دیگران یاد بده ! نمی دانی ؟ یاد بگیر- سال 1400 بر شما مبارک باد

اتحادیه صنف سیستمهای مخابراتی والکترونیک قزوین و رسته های وابسته

تا می توانی به دیگران یاد بده ! نمی دانی ؟ یاد بگیر- سال 1400 بر شما مبارک باد

کمیسیون حل اختلاف

کمیسیون حل اختلاف


 

ماده 21- وظیفه کمیسیون حل اختلاف، رسیدگی به اختلاف افراد صنفی می‌باشد که از طریق هیأت مدیره اتحادیه به کمیسیون مزبور ارجاع می‌گردد.

ماده 22- شکایات افراد صنفی باید در دفتر اتحادیه ثبت و پس از رؤیت رییس اتحادیه، حسب نوبت در دستور کار کمیسیون قرار گیرد. کمیسیون موظف است حداکثر ظرف مدت یک هفته به شکایت رسیدگی و نظر خود را به رییس اتحادیه جهت اقدام قانونی اعلام نماید.

ماده 23- در هر مورد اعضای کمیسیون پس از طرح موضوع و استماع نظرات طرفین و بررسی مستندات ارایه شده، نظر خود را اعلام خواهند نمود و در صورت عدم حصول سازش بین طرفین به صدور نظریه مبادرت خواهد شد.

ماده 24- چنانچه در جریان رسیدگی کمیسیون حل اختلاف به اختلافات مطروحه، از نظر صنفی تخلفاتی احراز گردد، حسب مورد به ترتیب مقرر در قانون نظام صنفی و آیین‌نامه‌های مربوط اقدام خواهد شد.